پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه راه و شهرسازی 

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: هزار و ۵۶۵ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره راه و شهرسازی اختصاص یافته است.

هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان  از تحقق ۱۴ درصدی این اعتبارات به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: پروژه‌های در دست اقدام ۴ خطه کردن محور‌های مواصلاتی استان به طول ۱۱۶ کیلومتر که ۷ کیلومتر آن به اتمام رسیده و در مرحله بهره برداری قرار دارد و ۷۴ کیلومتر دیگر نیز در دست تکمیل و تا تابستان به بهره برداری می‌رسد.
 
وی در ادامه تکمیل بخشی از محور قزوین الموت- تنکابن، باند دوم سه راهی دانسفهان - شامی شاپ، احداث باند دوم محور بوئین زهرا - دانسفهان، سه راهی رحیم آباد و تکمیل عملیات بهسازی بخشی از محور تاکستان -آغچه‌کند- نیکویه را از مهمترین مصوبات برشمرد.
 
مدیر کل راه و شهرسازی همچنین اظهار داشت: تقاطع غیر هم سطح آبترش در مرحله افتتاح قرار دارد و تا پایان تابستان آماده بهره برداری خواهد بود.
 
سفر رییس جمهور به قزوین هفتم اردیبهشت ماه پارسال انجام شد، این سفر ۱۹۱ مصوبه با اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان به منظور تکمیل و راه اندازی طرح‌های استان داشت که هرکدام از آن‌ها به تنهایی بخش قابل توجهی از نیازمندی‌های اولویت دار استان را برطرف می‌کند.
 
اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان قزوین ضمن کمک به رفع نیاز‌های اولویت دار در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، صنعت، کشاورزی، آبرسانی، انرژی و گردشگری، فرصت‌های جدیدی برای توسعه استان به همراه خواهد داشت.
 
با اختصاص اعتبارات و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به قزوین قفل طرح‌های نیمه تمام هم باز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار